بیماری خود ایمنی و درمان No Further a Mystery

Wiki Article

عوامل مهاجم درون سلول‌های سیستم ایمنی کشته می شوند. این سلول‌ها در واقع همان فاگوسیت هستند.

ما در کلینیک و آزمایشگاه ساواژنوم آزمایشات ژنتیکی، مشاوره ژنتیکی و توصیه های مدیریت مراقبتی را برای مراجعین ارائه می دهیم. مهارت پزشکان متخصص ژنتیک ما در بررسی اختلالات ژنتیکی شناخته شده یا مشکوک که بر بیماری زایی افراد مبتلا به بیماری خودایمنی تأثیر می گذارد به شما کمک می کند. ما به بیماران در موارد زیر کمک می کنیم:

انسولین فرایندهایی که باعث تجمع کتون در خون شما شده است را معکوس کرده و همراه دریافت مایعات و الکترولیت ها، انسولین نیز معمولا از طریق وریدی به شما تزریق خواهد شد.

درون مایع مخاطی اشک و ترشح غدد بزاقی آنزیم‌هایی وجود دارند که می‌توانند دیواره سلول‌های پاتوژن‌هایی مانند باکتری‌ها را بشکنند و آن‌ها را از بین ببرند.

با این حال، آنتی‌بیوتیک‌ها برای عفونت‌های ناشی از ویروس‌ها موثر نیستند.

در این مطلب می‌خواهیم بدانیم که آیا درمان قطعی قند خون وجود دارد یا خیر. شاید زیاد شنیده باشید که بگویند یک شخص دچار قند خون شده است. اما قند خون دقیقا چیست؟ ما دو نوع قند خون یا همان دیابت داریم. دیابت نوع ۱ یک بیماری خودایمنی است که زمانی ایجاد می‌شود که بدن، سلول‌های تولید کننده انسولین را از بین می‌برد.

برخی از گلبول‌های سفید از نوع فاگوسیت‌ها سلول‌های پاتوژن و سایر سلول‌های مرده بدن را شناسایی کرده و آن‌ها در خود هضم می‌کنند. این سلول‌های بیگانه خوار با ایجاد پاهای کاذب به وسیله غشای خود، پاتوژن را احاطه کرده و آن را می‌بلعند و درون وزیکول‌های سیتوپلاسمی خود که دارای انزیم‌های تجزیه کننده است وارد کرده و هضم می‌کنند.

برای علت بیماری خود ایمنی در طب سنتی جبران این تغییرات، الکترولیت ها از طریق وریدی به شما تزریق شده تا عملکرد طبیعی قلب، عضلات و سلول های عصبی شما حفظ شود.

خون، گلوکز را به تمام قسمت‌های بدن برای تأمین انرژی منتقل می‌کند.

سلول‌های بخش‌های مختلف سیستم ایمنی بدن در اندام‌های متعددی ساخته شده‌اند، از جمله:

به همین خاطر زمانی که صبح بخواهید به‌طورناگهانی تغییر وضعیت دهید و بایستید، حس می‌کنید فشار خونتان کاهش پیدا کرده است.

علاوه بر این اگر قند خون بالا باشد آن را پایین آورده و به درمان دیابت نیز کمک می‌کنند.

بیماری های خودایمنی می تواند بر گروه‌های خاصی از افراد بیشتر تأثیر بگذارد: ما می‌دانیم که برخی از گروه‌های دارای مردم احتمال بیشتری برای ابتلا به بیماری های خود ایمنی هستند.

در این شرایط ممکن است قلب قادر به گردش خون کافی برای رفع نیازهای بدن نباشد.

Report this wiki page